Glass, bär och chokladsås!

Nu sitter jag här och väntar på Eme och Anna. Vi ska se film och så ska jag bjuda på vaniljglass, chokladsås och björnbär! Låter väl inte helt fel? Känns som att det blir lite för mycket sötsaker för mig idag då jag redan tryckt i mig en jordgubbs och rabarberpaj tidigare under dagen då jag fikade med Mari men what to do? Den förbrännde jag förhoppningsvis då jag sprang och jagade pållen genom hela sommarhagen ikväll! Han var ovanligt omedgörlig och ville absolut inte in. Efter 10 minuter så lyckades jag med lite list tillslut fånga in monstret.
Aja nu ska jag göra choklad/kolasås. Hoppas ni har en lika trevlig kväll som jag kommer ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0