hej!

Har för första gången i mitt liv längtat att börja i skolan, längtat efter alla tjejerna som jag inte hade träffat på superlänge! Längtat till att sitta i sofforna i korridoren och snacka skit om allt och alla, längtat efter Doris.
 Det kan iof ha mycket att göra med att jag låg hemma i feber och bara hängde med Hille och Leia hur länge som helst.

Nu idag har jag haft min första skoldag, min sista första skoldag.
Skönt var det att träffa alla igen lika skönt att snacka massa skit.
Hoppas det här året blir lika bra som vi hoppats på, eller det kommer att bli så.
Men sen måste vi faktiskt ta tag i det där träningskortet innan jag ruttnar bort.

Sen måste jag ju säga grattis och puss till lillavännen Majsan som tog körkortet idag! GRATTIS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Mari!

2009-08-25 @ 09:10:08
URL: http://broderna.webblogg.se/
Postat av: M

Welcome back sugarpie ;)

2009-08-25 @ 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0