Skakis!

Tjoo =)
Har tränat idag, cred till mig , har inte varit på någon träning på drygt 2 veckor , det är illa , tränarna tittar knappt på mig .. Så nu är det bara att lägga in charmen och träna sista veckorna så dom blir lite positiva till min existens ! =)

hur som helst, nu ligger jag här och gör ingenting , påbörjade städning av mitt rum men avbröts av ett samtal. Det var ingen mindre än Philip som ringde och tiggde lite skjuts, jag skullle då få ta hand om hans bil ikväll om jag skjutsade, visst tänkte jag (han har ju nyköpt bil, hade dock inte sett den då) jag hade lix ingenting att göra tyckte jag .. 10 min efter svängde han in på infarten, en vit gammal söt bil (ingen aning om märket, så insatt ärr ja inte) hur som helst så föreställde jag mig själv i den och det såg ju lite gulligt ut tyckte jag! Han skjutsade dit sig själv så skulle jag ta bilen hem och det är något jag ångrar , haha , den var totalt omöjlig, när jag skulle lägga in ettan la jag istället in backen, så i en korsning började jag backa och sen var det ett rent helvette att lägga in tvåan ! Men jag är iaf hemma och jag tror att med lite träning så kanske den inte är omöjlig, den går ju fint när Philip kör den så jag har kommit fram till att det är jag själv det är fel på ;P
Sedan blev det inte bättre när jag svände upp vid OK i ursviken, då hade farbror blå stoppat några moppekillar precis i korsningen, av någon anledning får jag alltid panik när jag ser polisbilen, hjärtklappning, allt i huvudet tömms så jag vet inte vad jag gör,, löjligt kan man ju tycka men så är det! Så då höll jag såklart på att glömma bort högerregeln i nästa korsning så jag höll på köra rakt in i en annan bil ,, bra Anna ! =S

blev ett långt inlägg, tappert om ni orkade läsa det , för det var inget av värde märkte jag nu ....

för att göra inlägget lite mer spännande slänger jag in denna:



nu tillbaks till städningen!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0