Cause I got a feeling!

Har ni någonsin känt er lyckliga, sådär så man är helt varm i kroppen, men utan någon speciell anledning eller orsak? Då vet ni förmodligen hur jag känner mig nu! Hela veckan sedan vi kom hem från Kreta har jag gått omkring med ett litet leende på läpparna. Kanske är det för att jag för första gången i mitt liv ser fram emot hösten eller att jag har helt underbara vänner? Att jag har samlat på mig helt underbara minnen under den här sommaren som jag kan tänka tillbaka på men samtidigt se framåt. Kanske är det för att jag verkligen insett att jag kan göra vad jag vill så länge jag tror på mig själv och det jag gör. Att ingenting egentligen är omöjligt.


Självklart kommer det ett Kreta-inlägg senare så ni får se bilder och få höra alla smaskiga historier, eller kanske inte alla!

/Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0