All Dressed In Love

Hallå! Julen var väldigt bra, jag fick allt jag önskat mig fast det visste jag ju redan att jag skulle få men ;) Var hemma med mamma och min kära lillebror, svängde förbi farmor och farfar en stund och åt god mat, såg några bra filmer och sådär. En väldigt lugn julafton kan man säga!

Idag har jag varit på stan med Mari och Anna och fick med mig en fin klänning hem som kanske invigs redan ikväll. Nu är jag så grymt rastlös och vill bara börja göra mig iordning nunununu men jag måste vänta några timmar till.. Vet dock inte riktigt hur jag ska fördriva tiden? Städat rummet har jag redan gjort så kanske kan se några avsnitt av Sex And The City?
/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0