can you help me come to a decision? 'couse obvious i can't make it on my own.

Jahaasi , nu sitter jag och väntar på gourmetmiddag(Stavning?) lagad av pappa. med andra ord, filé och pommes hehe...
Johan och Rosanna kommer förbi och käkar, blir trevligt att träffa dom :)

Idag då : Hade historiaprov, om jag säger såhär... jag hatar historia... så vet nu hur det gick...
Sedan hade vi bowling och ska inte uttala mig där heller! Dagsformen var inte på topp!

Om jag gissar hur min kväll ser ut, så tror jag att det kommer att sluta framför idol med några tjejer, massa godis,chips och cola.. med andra ord, det är inte fest.

precis som alla andra vill jag ha sommar...
dels för värmen, dels för att alla drar från skell när det blir höst.


/ana

Kommentarer
Postat av: jim

hoppas verkligen tove åker ur idol. Alltså erik är ju som bäst , folk har säger att han liknar mig..men tove är inte bra.. visst visst skulle ligga med henne men hon är ingen idol

2009-12-04 @ 21:34:09
Postat av: Tove

skulle kunna ligga med dig Jim. Du är fan sexig!

2009-12-04 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0