I need someone who need somebody

Såja! Nu är det sista paketet inslaget, vilket är ett paket till mig själv från mig själv! Riktigt kluriga paketlådor från H&M måste jag säga, tog ett tag innan jag kom på hur man skulle vika men tillslut gick det vägen och nu ligger det under granen och väntar med resten av paketen.

Var på stan en sväng idag med Anna och shoppade lite samt bokade en färg/sling tid, vi spanade in en riktigt snygg kille också, inte söt var han, utan riktigt snygg!!! Hyrde även tre filmer med mamma som vi ska se imorgon och så har jag tagit ett varmt skumbad, gjort knäck och chokladkola och kikar nu på Anna Ankas jul. En väldigt bra dag måste jag säga! Säger godkväll och god jul med den här sköna låten med The Temper Trap:



/Eve :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0