Måndag, känns som onsdag visst eme?

Måst skälla lite på mina medbloggerskor, speciellt en viss Mari och Emilia! Lite dålig uppdatering från eran sida.
Dock kan jag inte påstå att det jag skriver är det minsta intressanta så jag behöver er !

Idag så tänkte jag att jag inte hade ett dugg att göra ikväll. Och visst man kan se det på flera sätt... Om jag vill så har jag massvis. tex fotouppgift, matteuppg, och NkBinlämning som ska vara klart i veckan.
Och då kan man välja. 1 att göra de ordentligt och satsa på bästa betyg, eller... 2. Göra bort det så man klarar det just och pass och kammar hem ett vg utan extra ansträngning.

Jag väljer alt. 2 !
Så nu är klockan just efter 7, har gjort bort nästan all matte och fotat lite blodiga frukter... kan man ha sämre fantasi, nja haha.
Hur som haver så har jag lite ångest över hur jag ska spendera kvällen medan resten av mina vänner sitter hemma med plugg. Prov imorn verkar dom ha !.

Och jag är inte sugen på att se film alldeles ensam. Så jag sitter kvar här framför datan och kikar på lite bilder.
Slänger in en liten mix som inte har något alls med inlägget att göra. För under den här tiden hade vi sommarlov<3

minnen.minnen.minnen.




Det tog en jävla tid. vi hörs /Ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0