Sova

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden..

Somnade redan halv 11 igår och vaknade helt utslagen 8, jag sov alltså 9 timmar.
Jag kom hem klockan 1 idag och slocknade direkt. Vaknade precis , och har alltså sovit 3 extra timmar.
Skulle kunna sova nu direkt om jag fick, men nej jag måste plugga historia någon timme, sen kan jag sova igen.
Om jag fick skulle jag kunna sova 14 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. Men eftersom jag drömmer drömmar som känns som om dom har hänt, att jag befinner mig på skolan, löser mattetal, äter mat, eller så, så spelar det ju ingen roll om det är drömmar eller verklighet när det känns som om det har hänt!
Jag har tappat motivation för skolan så sover bort alldeles för många dagar.
Jag är tvärt om mot Emilia. Hon har svårt för att sova, jag har svårt för att hålla mig vaken.

Det gör alltså detta till min bästa vän.

/Ana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0