varit hemma i 5 min. detta har jag åstadkommit

Tappade ut en marmeladburk som kletades ut över hela köksgolvet.

Fick min bror att dampa ("Öhh vad äre för fel på dig nudå"osv. inte alls svårt kan jag lova, ja, ni flesta vet ju..man blir rätt less men vad ska man göra. orkar inte anpassa mig varje sek för att han ska vara nöjd) för att jag är otaggad på julen, och ändå tyckte jag att jag inte gav någon hint.

Min stjärna i fönstret dinglar fram och tillbaks, går inte att få stopp på, går inte att tänka på annat.

/ana

still happy......


åhnej nu börjar stjärnan i fönstret låta dessutom

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: JUSTJA! Den också ;D

2009-12-23 @ 10:44:20
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0