back on track

Jag tycker Eve beskrev veckan i stugan helt utomordentligt bra ! Så jag tycker vi sätter punkt på veckan och lämnar den till historien!

I helgen blev det som sagt utgång i fredags och igår såg vi MJ- this is it på bio ! Den var helt okej, men hade nog för höga förväntningar!

Har inet lagt in så många bilder från Halloween, (beror på att segpottan elin inte kommer tillskott och skickar domhihi) men har några jag kan bjuda på
i väntan på maat=D

Fransarna på!
Kvällen var underbar! Roligt med lekarna på förfesten!

Idag blire att fira pappsen och sen träna med Eve ! =)

På återseende /Annis



Kommentarer
Postat av: elin

jag och min dator har inte en bra relation..

Kuung förfest iallafall=D

2009-11-08 @ 23:57:16
URL: http://eelinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0