Rastlösheeet

Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?
Hade väl inte varit helt fel att vara i New York!


Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?
Carolina Gynning, hon har allt och lite till!


Vilken egenskap önskar du att du besatt?
Det skulle vara rätt coolt att kunna flyga eller att kunna läsa tankar!

I vilken färg är ditt drömhus målat i?
Jag gillar vita stenhus

Vilket namn är det vackraste du vet?
Jättesvårt att välja! Adrienne, Stephanie, Caroline, jag gillar namn som slutar på e 

Vilket är det bästa ordet som finns?
Kärlek och demokrati som Åkesson skulle ha sagt! Nä, men.. Lycka är ett jäkligt bra ord

Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?
Att jag känner att jag har levt ett meningsfullt liv och att jag inte ångrar att jag inte gjort något.

Vilken saga är din absoluta favorit?
Alla prinsessagor med lyckliga slut är en favorit. Askungen, Törnrosa osv!

Om du bara fick lov att äta en sak under resten av livet vad skulle du välja?
Fetaost är sjukt gott ju

Om du bara fick lov att klä dig i en färg i resten av livet vilken skulle du välja?
Jag älskar allt som är marinblått så därför skulle det vara ett självklart val för mig!

Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
The Notebook helt klart.


Vilket språk är det vackraste du vet?
Franska

Vilken årstid gillar du allra bäst?
Sommar!

/Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0