Fredag den 13:de!

Vet inte vad jag ska skylla vår kassa uppdatering på ... kanske vårt fullspäckade liv? eller ljuger jag då ? kanske inte!

Hur som helst så har veckan flygit förbi och jag fattade inte att det var fredag imorse när jag vaknade, och inte vilken fredag sm helst, utan fredag den trettonde.. om det nu gör någon skillnad överhuvudtaget.. hittills inte ! men dagen är inte slut så det återstår att se !:)

Nu blir det snart att hoppa in i duschen och sen dra så fort som möjligt till elin . för rätt som det är så kommer huset vara fullt här om 1,5 timmar så jag hoppas på att hinna lämna detta hem innan dess! Elin är räddaren i nöden <3

Ikväll blir det alltså balzac! hoppas vi ses där:)

slutar det såhär ? neii

/ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0