Hihihoho

Dagen!
Skola
Boda Borg
(vi vann nästan!)
Take Away från Pompeji
Förfest på ett kontor (roligare än det låter)
S8!

Ja, förutom att jag tappade bort min garderobslapp någonstans på dansgolvet så har jag haft en väldigt trevlig kväll. Haha om än lite överaskande (?).. Kommer inte på något bättre ord! Hur som helst så kom jag hem för ett tag sen och jag känner att den där Redbull Vodkan börjar sätta sina spår just nu, inte världens smarstaste idé att dricka en halvtimme innan man ska hem kanske. Jag borde verkligen sova nu då jag ska upp 12 imorgon och jobba kring 2. Känns sådär meen what to do! Jag hoppas iaf att alla mina babes fått sig säkert hem! Godnatt :)
/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0