i kassan på ica moröhöjden

-Har du återhämtat dig från olles?
- ehm.. ja.. (tänker: jag var ju ute nykter igår, kom jag verkligen inte ihåg att jag pratade med denna okända person)
- Ja för jag träffade ju dig...
- (tänker: vinglaset kanske satt sina spår ändå)
-... för två veckor sen
- Va? haha... fan vad pinsamt... (blossar upp som en tomat i ansiktet, tog mitt godis och tågade ut ur butiken.)


Jag trodde aldig att jag sett killen förut, men kom sen på att jag träffat han och hans kompisar... men vem fan nämner det efter 2 veckor,, när man aldrig sett varandra innan ?!
minns inte ens vad han hette, eftersom jag inte ens trodde att jag sett personen förut...

Varför känns det som att det är typiskt mig? /Ana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0