Isn't it obvious?

Jag damsugade mitt rum och pang kändes det och ryggen värkte värre än någonsin!
Kom inte ihåg när jag sist grät av smärta men idag rann det bara ... När jag lugnat ner mig lite så kom min kära bror hem och gav mig en bamsekram och det blev lite bättre!
Men nu ligger jag i sängen, nästan orörlig, har varit uppe på benen och umgåtts med kusinerna och farmor som var förbi en stund men la mig så fort jag fick chansen och andas!
Det blir bättre och hoppas att det är bra imorn så jag kan fara på skolan :)

Hur som helst så känns det att hösten är kommen, mörkret tränger sig på och lockar fram rädsla, rädslan att inte se vad som finns runt omkring en. Hoppas på att det kommer en hel del snö iår när det lix ska komma, så blir det lite ljusare:) Och humöret måste man komma ihåg att hålla uppe även fast det finns sämre dagar. Iår ska de inte de dåliga få regera utan upp med hakan och le, ta vara på det som är bra istället!:)




Nu återgår jag till musiken...
/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0