Yeye

Dagen/kvällen har spenderat med rättskunskapsplugg och även fast det är mycket så är det otroligt roligt. Kanske borde ta upp mina planer på att bli jurist igen! En hel del lyssnande på Leona Lewis nya album har det också blivit mellan varven=)  Nu väntar ett alldeles för stökigt rum och att packa lite saker till pappa då han kommer hit imorgon. Alltid lika svårt att packa kläder och grejer! Hur ska jag veta vad jag vill ha på mig flera dagar innan jag faktiskt kommer använda kläderna? Grymt svårt om man klär sig efter humör i alla fall...

And when I need a place
To run to
For better or worse
I Got You


/evvveee


Kommentarer
Postat av: Anonym

(L) !

2009-11-16 @ 22:14:48
URL: http://amandalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0