19.28


Vill göra något.
Skriver svenska uppg.
Hittar anledningar att göra annat.
Svenska uppgiften håller mig ändå inne.

Om jag ändå gjorde bort den, tar säkert bara en kvart, så skulle jag ju kunna lämna detta trähus.
Men jag trivs i min säng.

Jag tycker ändå Evelina skrev ett klokt inlägg! Mår precis lika bra ! Och mycket beror nog på att jag har folk runt om mig som är positiva, alla här som skriver på bloggen känns iaf nöjda med livet! =) men tyvärr finns det folk som inte är lika glada över att vara vid liv, det är verkligen tråkigt, och för dom är det nog ännu jobbigare !
Men det är inget som ska få dra ned mig och förhoppningsvis ingen annan som nöjer sig med det vi har heller!

Bättre att vara för positiv än för negativ!

                                                                               På återseende gott folk! /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0