den 25e är efterlängtad

jag hatar att jag är i en shoppingperiod just nu. När jag köper något nytt tänker jag nu får de vara nog, inget köp innan lönen. Det håller i sig ungefär en dag sen hittar jag något jag vill ha och måste köpa det. Antingen är det perioder då man hittar allt eller så inget. När man hittar allt då har man jämt slut pengar och när man inte hittar nått ja då har man plötsligt hur mycket pengar som helst... Det bokstavligen kliade i fingrarna idag på stan och det sved att jag inte kunde köpa det jag ville utan la snällt undan det istället i hopp om att jag knaske köper det sen, men då kommer det sluta med dåligt samvete då man ser siffran 0 på kontot...Vilket i-lands problem jag har;)


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0