Good Girls Go Bad

1. Tre ord varför du sist spydde? - För mycket vin
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Sov sött
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Såg Gossip Girl och dreglade efter Ed Westwick!
4. Vad hände dig 1995? – Hängde mycket utomlands med pappa då han jobbade
5. Vem fick dig att skratta senast? – Min söta lillebror
6. Vilken färg är din borste? – Rosa, såklart!
7. Vad köpte du sist? – Något från Doris
8. Vilken färg har du på din tröja? – Svart
9. Var förvarar du dina pengar? – På Nordea och SEB
10. Hur var vädret igår? – Inte så jättebra, det har blåst rätt mycket = förstörd frisyr
11. Vad ser du fram emot? – Många saker! Fredag bl.a :)
12. Snarkar du? – Nejdå
13. Vad är 15? – Då får man köra moppe
14. Vilken skostorlek har du? – 39
15. Vill du klippa dig? – Jadå
16. Är du över 25? – Nej
17. Pratar du mycket? – Jag pratar nog lagomt
18. Kollar du på O.C? – Bästa serien någonsin!
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – Neeej
20. Känner du ngn som heter Steve? – Inte det
21. Hittar du på egna ord? – Haha inget jag brukar tänka på, men det har väl säkert hänt
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Absolut inte
23. Vad har du för mobil? – En röd Ericsson
24. Vem ringde dig senast? – Mari!
25. Biter du på naglarna? – Nää
26. Har du lockigt hår? – Nej, rakt
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – Har inte planerat att gå på någon
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Kan inte nämna bara en!
29. Hur många gånger har du svurit idag? – Ganska många gånger (förlåt pappa)
30. Vilket ord säger du ofta? – Typ, skönt
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Ja det ska jag
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Pappa eller Sune (katt) Hih
33. Vad borde du göra nu? – SOVA!!
34. Har du något smeknamn? – Eve, Evvan, Evsan, säkert fler också
35. Sover du mycket? – Jättemycket!
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor – The Ugly Truth
37. När var du sist ute? – För någon timme sen
38. Har du gråtit idag? – Nej, bara töntar som gråter!
39. Är du en glad person? – Ja!
40. Har du roligt nu? – Nja, är mest uttråkad
41. Vad äter du helst? – Kött är väldigt gott
42. Vem var du med sist? – Mina vänner på skolan
43. Pratar du i sömnen? – Haha jag vet inte, ibland kanske
44. Vem kramade du sist? – Sune?
45. Nämn den bästa personen – Finns fler än en
46. Tycker du om någon just nu? – Nä, jag hatar alla.....
47. Vill du flytta? – Ja
48. Hur ofta borstar du tänderna? – Två eller tre gånger/dag
49. Är du egoist? – Nä eller, kanske ibland
50. Gillar du att bada? – Så länge det är varmt i vattnet och man kan se bottnen så, ja!
51. Skrattar du åt allt? – Åt väldigt mycket iaf
52. Vem får dig alltid att skratta? – Mina kompisar :)
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Aldrig
54. När grät du senast? – Det var i juni

Okej, nu har ni fått veta lite ointressanta saker om mig. I vanliga fall brukar jag sova som en stock nu men jag är jättepigg, tror jag har för många tankar i mitt huvud som cirkulerar. Hur som helst så ska jag försöka sova nu. Tur att jag har sovmorgon imorgon! Godnatt :)
/Evelina


Fin

Mindre fin, den bjuder jag på

Kommentarer
Postat av: a

ÅÅÅH SATAN SÅ COOLT jag visste inte att jag kunde visa bara ögonvitan !

2009-09-24 @ 13:34:09
URL: http://maee.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHHA skön bilderna. det var en toppen kväll =D

2009-09-24 @ 21:40:21
URL: http://amandalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0