GAMEBOY

Har varit lite off här ett tag, eller idag. haha men jag har haft fullt upp pch nu är jag helt slut. Har faktiskt gått ochlagt mig, och klockan är inte ens 00.00, brabra!
Jag har i alla fall varit på skolan på skolan och hängt i datasalarna som vanligt, sen var det bara hem och barnvakta Hille och Leia ett tag innan det var dags för kalas där jag fikade tills jag dog. Har även hunnit grina nog för ett år framöver när jag såg greys.
Där har ni min intresanta dag.

Jag har även blivit helt besatt av hildings gameboy, kan verkligen inte sluta förrän jag klarat hela yoshi! Funderar på att börja ta med det till skolan också så man har någonting att göra på hålen. Eller är det lite töntigt kanske?  nää

Längtar i alla fall till fredag som nog kommer blikung, så länge det blir en annan visa än för några helger sedan haha


/EHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0