En söndag som jag längtat efter !

Det här är en dag jag har längtat efter, en dag bestående av att bara ligga i sängen, kolla på tv som bara sänder repris från veckan, somna om när jag känner för det, ha datan på slagen för att se om något intressant händer vilket det inte ofta gör och det är det som är så skönt! Att jag inte har ett skit att göra, för så långt jag kan minnas har jag inte fått sova ut och bara ta det llugnt och göra sånna här saker, för alltid har det varit något man måste stiga upp för!

Så nu har jag just tagit en lång dusch ( jag som egentligen tycker att det är jobbigt att duscha njööt som bara den) och ikväll blire nog att träffa tjejerna! :)

Sen hittade jag den här bilden på min hotmail, det är från Boviken-kvällen i somras, jag blev alltså bjuden på en öl av min tränare, och för er som vet vem det är är det något historiskt !

                                                                                                                                                        /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0