everyone is going to hurt you, you just have to decide who's worth the pain

Sitter i mitt rum och hör hur pappa, ensam där nere, engagerar sig i fotbollen på teve. han skriker och kommenterar olika situationer

JA!
Ooh!
NEJ!
men vad fan!
tss...
fan vad dålig

något i den stilen, ja ni vet , farsor...

Sedan kan man höra när zlatan får bollen då hör man hur han skrattar(om det var en tjej jag pratade om skulle jag säga fnittra, men för att låta pappa behålla sin manlighet så väljer jag skratta) av förtjusning, han reagerar på samma sätt som när Eve sitter och ser en film och något romantiskt sker, lyser upp och klappar händerna av exaltering!


Kommentarer
Postat av: eve

Jag och Uffe kanske borde börja hänga!! :D

2009-09-09 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0