hate life

ÅÅH har aldrig hatat mig själv så mycket som nu!!!!!!!!
Hade skrivit klart en novell till vår svenskatidning en vecka i förväg för en gångs skull, sen idag när jag skulle skicka den till min fc så hittar jag den icket på datan. Det enda möjliga som kan ha hänt är att jag glömde spara skiten!
Så nu har jag ägnat min kväll som var tänkt som en kväll med att ta det lungt,se på tv, bada osvosvosv..åt att skriva om hela himla novellskiten!
Nu är jag klar äntligen och jag vill BARA sova!
Vi ses imorgon då jag är på bättre humör!
Kan ju även säga att Annan inte var på så strålande humör hon heller, hoppas hon sover av sig ilskan och är på strålande imorgon. Annars så brukar hon ju inte vara så lätt att omvända.



GODNATT/EME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0