Hemma

Ja, jag ser att emilia håller ställningarna och tar hand om datasalarna ! brabra !
Fick ett sms av henne, vilket jag inte kommer att avslöja innehållet på. Men det var smaskigt!

just nu undrar jag om evelina nyström har gjort samma sak som jag och är hemma eller om hon seglar runt på skolan? Någon som sett henne eller vet något ? släng in en kommentar så jag vet var jag har mina flickor !:)

Nu ska jag börja på min läslogg !

Glömde mitt grattisinlägg till philip igår men grattis!
(väcktes halv 3 inatt av ett samtal från min älskade broder som hade varit och firat philip, och självklart är jag den snälla systern som stiger upp för att köra in till stan och hämta upp dom på max... jag ska inte klandra dom för jag och emilia har inte bättre koll på livet !men Grattis Phille iaf, hoppas du hade en bra dag, vilket det verkade som iaf )Jag fick iaf höra dom 3 gyllene orden från båda parter så det var väl värt ! hahah (och det var inte alls för att dom var kalas!;P)


hörs senare :)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Evelina sover säkert, hon sover ju alltid bort darana! slamsmajan

2009-09-17 @ 13:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0