I smiled at you, and you smiled back. Thats when I knew, there's no turning back.

Hopplös romantiker som jag är så var det givet att jag såg slutet av The Bacherolette. En tjej, två killar. Vem ska hon välja? Jag börjar nästan bita på naglarna för jag är så exalterad, får ont i magen och kan inte sitta still. Tillslut, när hon valt kille så får jag svårt att andas, ännu mer ont i magen och skriker, kvider och klappar händerna som en idiot. Det blir inte bättre när de pratar om själsfränder, för alltid och så vidare... Ja, de som känner mig vet hur det brukar se ut!



/Eve


Kommentarer
Postat av: eme

HAHA jag vet PRECIS hur du klappadehänderna och hur du tjöt, TJÖT!

2009-09-02 @ 22:45:22
Postat av: rosannaaa

mnååååå valden hon han, så himla smuttinuttit :D

2009-09-03 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0