i väntan, bara för att

Dagens väder: Förvånansvärt bra för att vara september!
Dagens låt: Krazy med Pitbull! Saknar härliga dansgolven på Platanias!
Dagens kläder: rätt tråkig, lång väst, vi tisha och leggings, och evelinas ridskor...
Dagens humör:superdupermeganöjd över att det är helg, stolt att jag klarade veckan, så jag är glaaaad!
Dagens frisyr: sån tur är så är det inte mari som varar för enlig Leia har ju hon ingen frisyr ochs kulle därför inte kunna svara på den, men jag är iaf lika cool som alltid i håret... mina långa blonda guldlockar är utsläppta, eller hur var det nu ?
Dagens mat: Jag och eve gjorde oss förtjänta av en pizza till lunch sen blire tascos med resten av gänget till middag ! =)
Dagens to-do's: BIO, sen så blire att dra hem till Eve och vänta på att Linkan ska komma hem, måste ju se till att pojken sköter sig! Hoppas på att slippa hämta honom i någon nedkräkt trappuppgång!
Så om du läser det här Linus -TA HAND OM DIG !


            Något taggad på dansgolvet i Platanias.
                                                                           /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0