mentorsdag

Imorgon har vi mentorsdag med klassen. Vi ska fara till OKbacken och grilla lunch=) blir riktigt smaskens med att grilla korv (och pinnbröd för dom som gillar det )
men det jag tycker är synd är att ettorna och tvåorna ska ha tillsammans, jag hade gärna kollat in vilka som går ettan och tvåan faktiskt, klart man har koll på några i tvåan men det är inte stor procent av klassen kan jag ju medge. Men vi fick veta det för sent och nu går det inte att ändra ! bara att gilla läget!

Kan ju vara tid att styra ihop något 1-3 snart, varför inte tänker jag =) ( och så vitt jag vet har jag iaf några med mig)

/A

klassseeen=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skapande fest ffs!!!!

2009-09-30 @ 10:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0