mitt upp i all väntan

En kul grej!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Svaren ur random sms
______________________________________________________

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

skönt det, haha min mobil slutar aldrig vibrera

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
men Hata anka-kärringen från mig


3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
haha det var de värsta :D det lät ju spännande och kul!


4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
sugen på en film?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
hm, säg typ att du blivit jättesjuk! :D


6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Robbierobbie (robbie williams) skulle jag betala för att kn*lla (ursäkta språket, mina vänner är inte finast i munnen)

7. Vad vill du höra mest av allt?
det är parisaree ! kom kom kom kom kom kom ! :D

tråkigt men ja ... tidsfördriv iaf , nu DRAR jag ! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0