Somethings we don't talk about, better do without, just hold a smile.

Just nu sitter jag bara här framför datan som jag i princip gjort hela dagen, förutom när jag skjutsade isak och jennilla till stan!
Inlägget skriver jag mest för att jag ska bli sysselsatt, så ni som orkar läsa gör det, annars skiter ni i det, för jag lovar er , ni missar inte ett skit :)

Ibland tänker man på saker man egentligen inte borde tänka på. Som livet till exempel, är det en teater som alla andra spelar för mig? och det är bara jag som inte vet om det?det tror jagmånga tänkt. Sedan tänker jag också- tänk om alla runt omkring en kan läsa ens tankar. Det vore faktiskt ruskigt pinsamt!

Micke , Robin och någon drar till Norge imorn. Undra var mans jälv skulle vara om man gått ut skolan? Det vi planerar nu är att dra till norge vi också några månader efter nästa sommar och sen fara ut och resa för pengarna vi jobbat ihop. Jag har själv varit jävligt neg till Norge men sakta ändrat min syn på det, om man far ett gäng vänner till nordnorge och sliter häcken av sig, utan att spendera särskillt mycket pengar under tiden man är där och sen spenderar pengarna efter på resor osv så är det ju ändå värt det =D

Nu kom iaf Johan och Rosanna hem hit, dom ska tydligen äta middag här :) himla trevligt att se dom för en gång skull:)



Men vad händer ikväll egentligen? hjälp.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0