Bored

1. Har du på dig en hatt?
nej det har jag inte

2. Vatten på flaska: ja eller nej?
ja
 
3. Har du en crush i någon just nu?
nej

4. Vilken typ av bärbar dator har du?
en svart HP

5. Bläck eller blyerts?
Blyerts, jag hatar bläck
 
6. Vem var den sista textmeddelande i telefonen från?
lisa ekström

7. Vilken är din favorit årstid?
SOMMAR


8. Har din bästa vän en pojkvän eller flickvän?
en av dom har en flickvän

9. Gillar du dem?
Ja

10. Favoritradio station?
P3 och the voice

11. Skriv ditt namn på Google. Vad är det första länken som dyker upp?
mari johansson, föreläsare

12. Vilken är din favoritlåt just nu?
finns många bra partylåtar annars är det väl kanske lykke li - tonight

13. Coke eller Pepsi?
coke

14. Favoritämne i skolan?
teater och geografi, men dock inte med johnny.


15. Sista konsert?
minns inte

16. Nästa konsert?
någon bra hoppas jag

17. Senaste tidningen du köpte?
ELLE UK

18. Sista bok du läst?
ljudet av ditt hjärta

19. Föredrar du katter eller hundar?
hundar

 20. Finns det någon du vill slå just nu?
ja

21. Favoritlag?
jag vet inte, morön?

22. Land jag helst vill besöka?
USA hade inte suttit fel 

23. Är du en Facebook addict?
nej, har inte ens facebook så det kan bli lite svårt

24. När duschade du sist?
idag

25. Vad är ditt drömjobb?
den tåls att klura på

26. Vilken typ av bil kör du?
Opel när jag har tillgång till den dvs.

27. Vilket ord i ordboken beskriver dig bäst?
jag vet inte, flummig?

28. Vad är din bloggadress?
maee.blogg.se

29. Värsta TV-serien just nu? 
våra värsta år eller glamour

30. Är du en bättre talare eller en bättre lyssnare?
lyssnare

31. Bryr du dig om vem som vinner valet?
ja, go obama

32. Vem var populärast i årskurs 7?
jag och emme trodde ju att vi var nått.

 33. Är du rädd för spöken?
nej eller beror på, för på kallis kan allt hända...

34. Finns det något som saknas i ditt liv just nu?
Ja

35. Vad saknar du mest med barndomen?
att inte ha inga tunga bekymmer och svåra beslut

 36. Hur många gånger tog det för dig att klara uppkörningen?
uno

 37. Hur många barn vill du ha? 
 2-3 knakse

38. Är du en bra lögnare?
nej 
 
39. Kan du laga mat?
ja jag kan faktiskt laga annat än pommes och kyckling 

40. Är du en snåljåp?
nej kan jag inte precis påstå

41. Vad skulle du göra med en miljon dollar?
resa och flytta härifrån

42. Har du varit på Disney World?
nej därför att jag tackade nej, fråga mig inte varför?

43. Hur mycket tid spenderar du på nätet under en vecka?
för mycket...

44. När var du sist och bowlade?
två år sedan tror jag
 
45. Varmt eller kallt väder?
VARMT

46. Hur många par skor har du?
jadu ca 50

 47. Är du en shop-a-holic?
ja vissa perioder
 
48. Var var du igår kväll vid 10:30?
jag var på jobbet

49. Är du rädd för tandläkaren?
nej inte direkt
 
50. Var du uttråkad eller underhållas av denna undersökning?
jag måste säga uttråkad

/m

Kommentarer
Postat av: berggren

Det är omval USA först om 4 år smartskalle

2009-09-14 @ 12:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0