When I say jump you say how high!

Dagen började bra med sovmorgon till 12. Så efter 10 timmars sömn så var jag minst sagt utvilad! Hade dock inte haft något emot att sova några timmar till men man kan inte få allt. På historian fick vi höra att honsomintefårnämnasvidnamns (Anna) släkting från långt bak i tiden var inblandad och dödade Gustav III. Förutom det hände inte så mycket speciellt. Ikväll ska jag till stallet och kolla på dressyrträning och sedan bjuder kvällen på Idol, såklart. Alltid lika roligt att se när folk gör bort sig!



I brist på annat.
Dagens vill ha: En galen partykväll på Kreta med en strawberry daiquiri i min hand!
Dagens klädsel: Svart mjukisdress, väldigt fashion!
Dagens frisyr: Pony-tail
Dagens händelse: Gustav III historian
Dagens låt: David Guetta&Akon - Sexy Bitch
Dagens saknad: Mina kära systrar
Dagens dummaste: Att min cykel blåste omkull/någon knuffade omkull den och cykelkorgen blev sned...
Dagens roligaste: Mina kära vänner såklart :)
Dagens favorit: Fanta Lemon!!!
Dagens humör: Toppen
Dagens ord: Urrrrr

/Ev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0