Don't wake me cause I don't want to leave this dream

Hallå! Jag fortsätter med samma positiva inställning till livet som förra veckan! Allt känns så mycket lättare nu och jag fattar om alla ni negativa människor där ute hatar såna som mig men jag tycker alla borde prova att försöka se det positiva i saker istället för det negativa. Det blir trevligare för alla! :)

Förutom att jag har varit duktig i skolan så har jag jobbat. Det gick väldigt bra och det var kul att träffa alla igen. Imorgon börjar jag inte förän 12 och jag funderar på om jag ska gå upp lite tidigare i alla fall för att göra klart lite av historian eller om jag ska ta den där extra långa sovmorgonen. Inte för att jag tror jag behöver den... Jag är en sån människa som måste sova minst 8 timmar för att fungera. De här senaste dagarna har jag sovit minst 10 timmar. Jag har somnat 9 och vaknat vid halv 7. Sjukt kanske ni säger, skönt säger jag!

Den här tillägnar jag alla bittra människor!

"I allt som händer har vi alltid ett val - och det är hur vi själva ska reagera på det. Vi kan välja att låsa oss, bli negativa eller destruktiva. Men vi kan också välja att se det storartade, ljusa och goda som finns i händelsen - hur själva händelsen än ser ut. För i varje skeende finns ett ljus. Innerst inne. Låt dagen idag bli den dag du uppmärksammar detta ljus!"



/E.Ny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0