Guess I blew it once again

Sovmorgon
Städa rummet
Skriva klart artikel
Skriva klart läslogg
Idol
Mtv.com
Dödergök
Erik Hassle

Kort sammanfattning av hur min dag sett ut. Den har inte varit särskilt spännande eller glamorös, dock väldigt effektiv! Mitt rum går att gå in i och jag vågar bjuda in någon annan än mig själv där nu. Kläderna är sorterade enligt färg och typ, såklart! Artikeln och läsloggen gjorde jag bort under två intensiva timmar och sedan har dagen spenderats med att göra precis vad jag känt för att göra, bland annat att lyssna på Hassles album på högsta volym. Hur bra är inte han?

Nu är jag jättesugen på glass men jag orkar inte gå till ICA... Skulle vara schysst om någon kunde komma förbi med en Ben & Jerry's! Helst en Half baked eller Chocolate fudge brownie.
Idol nu då!


/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0