ZzzzZzz

Idag har jag haft en härlig dag, bestående av två lektioner skulle egentligen bli en tredje också men mitt huvud och min kropp orkade inte med så jag for hem vid 1. Tänkte vara flitig och jobba med historian och svenskan när jag liks for hem, men har jag gjort det? svar nej, och är jag förvånad? inte ett dugg. Jag har istället suttit här och sett true blood som inte ens är bra, fast ändå kan jag inte sluta se det. Ikväll har jag träning och jag kommer bokstavligen somna på planen känner att jag inte kommer vara speciellt aktiv aja det är bara att stå ut. Imorgon ska jag då ta vara på min sovmorgon och vakna pigg för en gångs skull, den är minst sagt efterlängtad! 



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0