Sko-kris

Idag var jag ute och gick en promenad med Marre. Hur som helst så insåg jag att jag hade lämnat mina gympaskor på skolan förra veckan och började leta efter ett par andra som jag kunde ha istället. Hittade bara skor i storlekarna 36-37 och 42-43 men efter lite rotande så hittade jag ett par skor som jag fått av pappa för något år sedan. Oanvända, kritvita, otroligt fula och dessutom; ergoshaped! (Klart dom ska skylta med att det är ergoshape också! Inte för att det är något fel med det men ja, man behöver väl inte skriva det PÅ skon?)



Efter lite velande så insåg jag att jag inte tänkte förnedra mig själv och använda dom så istället tog jag mina Converse. BIG mistake! Har nu två skavsår och jag ångrar att jag inte drog på mig dom fula gympaskorna istället..
/Evovelolinona (Det står Evelina för er stackare som aldrig lärde er rövarspråket!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0