BRÄNN LÅTAR !!!!!!!!!!!!!!!

Jag var klumpig nog att köpa fel skivor att bränna med idag så jag var begränsad och kunde bara bränna 3 skivor och var kanske inte noggrannast på att välja !!
MEn kolla in på amandalundmark.blogg.se för hon har en lista som innehåller lite andra låtar så om ni har möjlighet får ni mer än gärna bränna ut fler, och om ni ser detta, ta tag i det för ingen annan kommer att göra det !

detta är typ alla låtar jag har bränt ut
MEN HELVETTE VAD BLOGG. SE KRÅNGLAR KAN INTE ENS LÄGGA IN EN BILD MED LÅTNAMNEN !! FUCK IT

Kommentarer
Postat av: majsan

lugn gumman, marre kan ställa upp för laget och bränna lite låtar:D

2010-02-19 @ 19:21:33
Postat av: matilda

kan annars maila listan så kan jag också bränna:)

2010-02-19 @ 23:26:55
URL: http://matildanordmark.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0