flykt från plugg, läs på egen risk, varning för uttråkning.



Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? jaa lätt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske det, svårt att säga såhär innan! Men ja typ!
Hur många har du varit kär i? 2
Är du kär just nu? Icke det!

Sju frågor om dig själv

Fullständigt namn?
Anna Christina Nordahl
När fyller du år? 10 Maj 
Några piercingar?
 Öronen
Vad har du på dig just nu?
Leggings och mjukiströja
Vilken årstid är bäst? Sommar, utan tvekan!
Vem älskar du mest på denna jorden? Hmm,, Hello Kitty såklart !
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Om jag får välja med vem så-  tillsammans med någon!


5 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig?
Vet någon allt om mig?, inte ens jag
Vem är den roligaste av dina vänner? Mari bara för att hon inte vet om det själv ^^
Vem är snyggast av dina vänner? Shit, knepig fråga ! Skulle vara roligt att se en mix av alla tjejerna! hihi lustig bild !
Vem är mest partyprisse? EMILIA
Vem är den du helst har filmkväll med?När det är filmkväll på schemat så är det ballast om hela högen är samlade!

9 Frågor om din familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa?
Hon står i samma rum och plockar bort middagen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Han sitter i vardagsrummet framför os så när han lämnade matbordet var senast jag träffade han!
Vem står dig närmast? Kickelickan
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja på olika områden
Vem är farligast i din familj? Isak!Behövs nog Ingen kommentar
Vem ser roligast ut i din familj? mamma hihi
Vem är coolast? Vore ju fel om jag inte skrev jag själv!
Har ni något husdjur? Nää! Tur för djuren!
Vem har du mest gemensamt med? Vette tusan, skulle nog säga Johan men det är nog för att man helst är som han om man tänker någon i vår familj.
Vem står för underhållningen? Isak söker väl mest uppmärksamhet och får därför stå för underhållningen, mamma roas iaf.
Vem sover du oftast med? Av i min familj ? Ingen, sov mest med mamma och pappa när jag var liten

10 frågor om idag

Vad har du gjort?
Skola, prommis, sovit, ätit!
Har du varit glad idag? Inte överdrivet, mest trött ! 
Har du varit ledsen idag?
Mer förvirrad! men inte ledsen!
Har du gjort något bra idag? Varit på skolan! 
Vad ska du göra nu?
Sätta mig framför os med pappsen tror jag !(allt för att inte ta tag i svenskan)
Har du gjort något dåligt idag? Joo ätit tills jag mår illa, (att jag aldrig lär mig)
Vad har du ätit idag? Lax, potatis, sallad och ett äpple + mackor! Inte intressantare än så !
Har du duschat idag? Nej gillar inte att duscha... he..he
Är du trött nu? Jomen jaaaa 
Vad händer imorgon?
 Imorn blir det jobb för hela slanten! Plus gå förbi cv och försöka smöra in mig så jag också får göra högskolaprovet, missade sista anmälningen igår :/ 

Annat

Går du i skolan? Det kan du skriva upp!
Har du varit i skolan idag? Ohja
Hur mår du just nu? Trött, illamående av all mat, men ändå harmonisk. 
Har du piercat dig själv någon gång?
Nejnej, har varit en fin flicka genom åren!

Telefon/mobil

Vem ringde dig senast?
Emiliut
Vem ringde du senast? Lina
Vem sms:a till dig senast?
Amme the hiphopper som hon så fint kallas:D
Vem sms:a du till senast? Samma som ovanstående!

Övrigt

Är du hungrig nu? GUESS
Vad är klockan nu just nu?
20.46
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Aftonbladet, och jossans blogg som jag just snodde detta från!



 
Lite väl tråkigt jagvet, lovar ett roligare inlägg någon annan dag !
HASTALAVISTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0