Hey Daddy

Jag är inne i en riktig trötthetsperiod och vill bara sova, sova, sova! Även fast jag är så trött så har jag varit otroligt effektiv idag och snart skrivit klart historia fördjupningen, hunnit vara i stallet och skypat med pappa. Att skypa med pappa var mindre bra för han förstörde mitt plugg-flow OCH fick mig på dåligt humör! Hur som helst så borde jag ta tag i sammanfattningen nu och sen borde jag verkligen duscha för jag luktar häst...


Det här ser ut att vara en kul kväll, eller hur? Men kära vänner, jag kan berätta för er att det var det inte!!!
/Evvan


Kommentarer
Postat av: a

haha har samma mening i huvudet från dig den kvällen !:D

2010-02-16 @ 21:44:53
Postat av: e

hahahah jag vet vilken du menar ;)

2010-02-16 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0