Idag...

Fick jag äntligen min bagel med cashewnötter och kycklingröra från Wayne's. Som jag har längtat! Om ni inte ätit det så måste ni göra det.

Jag hade egentligen inte tänkt att shoppa något idag men jag kom iaf hem med den här klänningen från Gina Tricot:



Gjorde upp ett plugg-schema. Jättekul, jag vet... Det behövdes verkligen då jag känner mig helt rörig i skallen och inte riktigt vet vad det är jag ska göra för det är så många saker som jag ska göra klart fram till lovet. Har efter kvällens pluggande även kunnat stryka en grej som jag hade tänkt göra imorgon men som jag gjorde ikväll istället och det känns ju ganska sköööönt!

Nu ska jag se en film och tagga till imorgon! :)
/ENy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0