konstigt, lite av varje, ovärt.

-Har precis ätit middag, blev soppa och klämmisar, eller som eve skulle sagt toasts!

-När jag entrade skolan och fick syn på Mari och Eve kom jag på att dom har jag ju förbaske mig inte sett på hela helgen! Så det gjorde lite av min dag! Humöret höjdes en aning ! Det gillas !=)


-Ikväll blir det vattengympa :D Jag är faktiskt peppad, tror det kan bli roligt bara för att det inte är något man prövar på i vanliga fall !=)

-Har även beställt hem en skjorta som inte verkar komma ut i butik. Så får hoppas att den inte gör det nu när jag lix har beställt den!

-Känns som om det är helg snart, vilket det också är!

- Det är lite i skolan nu också. Molto bene!

/Ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0