Tidsfördriv

Visste ni...
att jag vill - skratta och le genom hela livet 
att jag har - världens bästa vänner 
att min senaste kyss - gjorde att jag blev helt varm i hela kroppen
att jag lyssnar mycket på - James Morrison
att jag funderar på - hur mitt liv skulle se ut om det var en film
att jag pratar – ofta om oviktiga saker
att jag inte gillar – saker som tar ont
att min första riktiga kyss – var sommaren 05
att kärlek är –  det bästa och värsta som finns
att jag gillar – chokladdoppade jordgubbar, mums!
att jag alltid kommer att – minnas 2009 som det bästa året, hittills 
att sist jag grät var – i helgen haha
att min mobiltelefon är – röd
att när jag vaknar på morgonen – önskar jag att jag ska se sommar och sol istället för ett stort snöberg utanför mitt fönster
att innan jag går och lägger mig – läser jag
att idag har jag – sovit, dragit mig i sängen, pluggat och bara varit
att jag just nu tänker på - att jag verkligen borde äta någonting
att i kväll ska jag - se en bra film 
att i morgon kommer jag – förhoppningsvis vara lite friskare så jag kan åka till skolan
att jag hoppas – att det blir varmt snart och att all snö ska försvinna snabbt som attan!


/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0