Gammal kärlek rostar aldrig.


Bilden har inget med inlägget att göra utan känns bara som om det var evigheter sen jag hade lugg, men sååå länge sen var det ändå inte !


Idag blev jag påmind om att jag gör en konstig röst ibland när jag ska säga något. Jag vet själv inte hur jag gör, varför jag gör det, och märker det inte själv när jag gör det heller. Utan det bara kommer av en slump haha. Det är folk som påpekar det så därför vet jag om att jag gör det annars hade jag inte haft en susning! Det går inte att göra något åt så är det bara att se det som en egenskap som bara jag har.=D För att vara lite positiv såhär på torsdag eftermiddag!

Fick ett trevligt samtal av min kära lärare, aka Theas mami, om att lektionen är inställd på måndag! Så Anna Nordahl är ledig ännu en dag ! Härliga tider!

Imorn blir det att ta en lång sovmorgon innan jag rör mig mot stan för att göra lite ärenden för att sedan snygga till mig lite och dra till Födelsedagsbarnet! Jag tittar mot stjärnorna och ser en underbar dag framför mig!
Visst ses vi på s8 sen allihop?:)

För att inlägget ska få lite mer jämvikt så kan jag ju meddela att justnu så ska jag skriva lite på PA och historian!Detni!

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0