Fredag = Helg

Dagen började med att jag hade sån tur att Madde körde förbi när jag stog på busshållplatsen! Så slapp bussen idag,hoppade av på pappas jobb. Första någon random sa när jag kom in " jaha, hur går det med fotbollen?" Jag befann mig på ett riktigt mansdominerat arbete. La in en pizza i ugnen och joinade herrskapet på lunchen. Rätt intressant att se hur en s.k. äkta man slår in blommor för att skydda dom på hemvägen! Även lite småkul att höra deras samtalsämnen om hur barn borde uppfostras och vad de skulle få. "Enligt tidningen så lägger man ut 1 miljon på ett barn från att den föds till att den är 18 " "Ja då är man jävligt snål" säger en annan. "Det blir andra bullar när man ska betala en bostad åt dem" säger en tredje som inte ens har barn. Så nu har jag bestämt att pappa ska betala min villa nere i sthlm.  

Bar av till skolan där vi såg film och sen masserade varandra innan vi slutade, därefter blev det en sväng till stanutan resultat!

Pratade även med mamma som befinner sig i huvudstaden. Bad henne snällt att gå in på weekday för att köpa några tishar jag sett! Blir intressant att se om hon tar med sig något hem, och om hon gör det blir det intressant att se vad hon tar hem, för även fast jag beskrev kan man aldrig vara säker på att det blir rätt! haha.

Ikväll blir det theas stuga - Bastu, snöbad, gott fika, filmmys och allt vad det innebär ! =) Blir super =D
Som Marijo sa så blir det ännu en vit helg! Så laddar vi inför nästa helg ist!=) Blir super =D

/Ana

Kommentarer
Postat av: Ami

Ååh! Så mysigt med tjejkväll! Ha det så roligt :)

2010-01-22 @ 14:34:17
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0