Gott nytt decennium!

Av alla dagar på det här året så har jag faktiskt haft en vit kväll! Hurray! Hur som helst så har jag hängt med Susanne och Antonia. Vi gjorde inbakade fläskfilé och grejer till middag, fortsatte med min hemmagjorda chokladmousse med grädde, hallon och glass och avslutade med lite kex och ost. Mycket gott måste jag säga! Vi hade planerat att spela spel, se film och så vidare men det slutade med att vi satt kvar vid köksbordet och bara pratade om allt och ingenting. Sammanfattningsvis så var det en jättetrevlig kväll :)

Pratade med Marre, Anna och Emme tidigare under kvällen och det verkar som dom har det bra i Hemavan också. Jag håller tummarna för att ingen av dom fått fingrar bortsprängda eller att någon ligger däckad någonstans ;) Kom just att tänka på hur bra jag kommer må imorgon när alla andra vaknar med en baksmälla, ont i huvudet och kanske lite ångest!


Love, love, love

Justja, nu är det slut på julefriden för nästa vecka börjar jag och Anna vår hårdträning!!!
/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0