Har haft en otroligt givande och aktiv dag

..eller så inte. Sov rätt länge och sedan har jag bara legat i soffan, sett Ivanhoe, Harry P och så drog jag mig mot sängen kring 9, fortsatte se Dirty Dancing Havanna Nights och har sedan dess bara drömt mig bort, vilket jag har en tendes att göra väldigt ofta! På tal om att drömma så har jag haft väldigt konstiga drömmar dom senaste två dagarna och var tvungen att kolla upp vad det betydde. Drömde om en vit tiger vilket tydligen syftar på att jag blir förälskad och inatt om en häst vilket betyder att jag får reda på ett dödsfall, intressant!

Imorgon ska jag ha en betydligt effektivare dag. Då ska jag ta tag i saker såsom att fixa en läkartid, skriva ut lite papper, förhoppningsvis gå på en prommis, se Victoria's Secret fashion show (okej, det är inte särskilt aktivt men!), fixa Skype så jag kan prata med min kära pappa som är i Australien en månad.

Imorgon kommer även mina älsklingsfavorittoppensocker-så-man-får-hål-i-tänderna-söta tjejer hem.



Nu checkar jag och Sune ut för ikväll. Godnatt!
/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0