Måndaaaag!

Idag har varit en väldigt bra dag måste jag säga! Slutade klockan 11 och drog hem till mitt casa med Marjo och Anna och slängde ihop lite lunch bestående av plättar, jordgubbssylt och grädde. Riktigt somrigt faktiskt! I väntan på att mamma skulle skjutsa mig och Anna till Ursviken så pluggade jag lite till samhällsprovet medans Anna tog sig en nap i soffan. Väl hos Anna kikade vi lite på TV och åt en väldigt god middag! Vid halv 6 började vi dra oss mot Bureå så Anna fick sin tatuering=) Efter det så åkte vi till Thea och hängde med henne och Elin en stund!

Känns som jag varit otroligt effektiv idag eller, jag har i alla fall gjort väldigt mycket tycker jag. Känns halvjobbigt med skola imorgon igen men förhoppningsvis så kommer man snart in i rutinerna igen!
/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0