sista helgen på lovet

Fredags blev det utgång, dock höll jag mig rätt nykter med endast något glas vin ochså.
Balzac stod på schemat och det var en hel del folk där kan jag lova! Kan det bero på gratis inträde när det är 18+ som åldersgräns, Jotack det är då alla snåla kryper fram ! hehe hel rätt med andra ord.




Igår så blev det bara chill hos elin där jag eve, mari, elin, thea, madde, rosanna, arvin, jeppe, finn höll till.
Såg a beautiful mind (aldrig sett den förr) så rekomenderar den för er som inte sett den =)
Blev hyffsat tidig kväll, och kan meddela att jag somnade drygt 1 och vaknade 2 idag, behövligt kan jag lova!

Skolan börjar alltså om imorn och mitt vårschema ser ut såhär (tog bort mentorstideni slutet på tors. just för att vi så sällan har den och det ser bättre ut utan) är ändå rätt nöjd med tanke på vilka skitscheman vi har haft tidigare.


/ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0