Skiddag

Kom alldels precis hem från skidspåret, var hurtig nog att åka drygt 6km. Great för att vara jag ^^
Har kommit på att skidor är ett roligare träningssätt än springa! Speciellt när det är minusgrader ute! Sen så slipper man samma gamla runda som man alltid sprungit!
Får dock se hur lång tid det tar tills jag ångrar mig ;P


(Från i lördags)

Idag fyller Isak också 21 år. Gammgubbe. Lägger iaf in ett stort Grattis här !
Ser framemot god middag och tårta!
Och sen för er som inte vet så kommer han att återgå till Blond/brunett imorn! Super tycker jag ;D

På återskrivande/Ana

UPDATE ! Glömde Gratta Ante också ! Attans!
Tror dock han inte läser bloggen men  : GRATTIS ANTE :D HOPPAS DU HAR DET BRA I ÅRE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0