hope

Jag önskar jag hade något som man kände "fa-an vad kul det är , skulle kunna göra det här dagarna i enda, hela livet ut" Typ som Thea och AnnaW verkar känna om dans. De skulle kunna dansa dagarna i enda.
Typ Thea&Anna+Dans=Sant for ever and ever and ever...
Något sånt skulle jag vilja hitta.
Undra om det bara är idag jag inte kan komma på något sånt eller om jag inte har något sånt speciellt!
Jag menar inte att jag inte är missnöjd med något, nej, jag trivs bra,! Det är bara det där lilla extra jag saknar.

Förut hade jag fotbollen, men den har nått sin gräns, blev nog urdragen det där lilla extra suget förra året. Nu spelar jag för att det känns tomt utan, jag spelar när jag känner för det inte för att det är det är något jag inte skulle kunna leva utan, ni fattar...

 

/Ana


Kommentarer
Postat av: eve

Schack? ;)

2010-03-06 @ 14:37:35
Postat av: a

jamen vafan , det är något att satsa på :D

2010-03-06 @ 15:46:31
URL: http://maee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0